onsdag 15. juli 2009

Fiskelykke og hjerter som banker for Sørlandet


I dag har jeg dratt 10 makreller. Store, glinsende, flotte makreller. På svarte kroker. Jeg har nesten alltid bra fiskelykke, og nesten alltid er det de svarte krokene som gjør susen. Visst er makrellen flott, og grilla med hjemmelagd potetsalat og kaldt øl er den et riktig herremåltid, men særlig smart kan den umulig være.

Etter fisketuren har jeg tatt en liten tur innom SV-kontoret i Kristiansand. Hele kontoret er fylt opp med plakater og løpesedler med en av mine store favoritter i partiet: 1.kandidat til Stortinget fra Vest-Agder, Alf Holmelid.

Etter et år bosatt i Kristiansand har jeg et hjerte som banker for Sørlandet. Men regionen som har nesten alt, mangler en skikkelig ambassadør for SV. Alf er mannen som skal representere SV og Agder på Stortinget fra høsten av. Men for at det skal skje må alle gode kamerater, sympatisører og blide sørlendinger bidra.

For vi trenger en som setter arbeidsplasser, ny miljøteknologi, solidaritet og kunnskap først inn på Stortinget. Alf er mannen :)




3 kommentarer:

  1. Nyfiska makrell hørtes herlig ut.

    Forøvrig kan dere stemme på Malis blogg her (juli):

    http://sveintoremarthinsen.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Sjekk ut Alf Holmelids Facebook-gruppe
    http://www.facebook.com/group.php?gid=52297856674#/group.php?gid=52297856674&ref=ts

    SvarSlett
  3. Det der hørtes bare helt utrolig digg ut..! :)

    SvarSlett