torsdag 29. januar 2009

Stand up for Palestine!


I dag har jeg fått besøk på kontoret av tre jenter som har lagd sin egen aksjonsgruppe som en reaksjon mot Israels massakre i Gaza. De kaller seg Stand Up og er i full gang med å trykke plakater, male banner, spre løpesedler og mobilisere til en makering på søndag.

De inviterer til minnestund for ofrene i Gaza med appeller, slideshow og sittned-aksjon.

-Selv i krig finnes det regler, men vi har sett at Israel bryter alle reglene som finnes. Det må vi reagere mot. Vi vil bare ha rettferdighet, sier Nisrin, Hanan og Sasha.

Det vil jeg også. Så jeg møter opp på søndag, og håper at mange andre gjør det samme.


STAND UP FOR PALESTINE
foran Stortinget
Søndag 1.februar kl 16-17

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har gitt den en Award.
    Du kan hente den på bloggen min =)

    SvarSlett
  2. Takk så mye Mali.

    Dette var vellyket og det kunne ikke bli det samme uten dere :)

    SvarSlett