mandag 15. juni 2009

Sommeridyll

Prøver å ikke sitte altfor mye foran dataen, nå som det er sommer og sol og blide, fine mennesker overalt som jeg heller vil henge med!


Som for eksempel Tine og Henriette og alle de andre kule SUerne i Sørlandsregionen Cuba som jeg brukte første helga i juni med på Skjærgårdsosialisme i Kristiansand :)


Og alle de flotte lofotværingene i Folkeaksjonen Oljefritt Lofoten og Vesterålen, som jeg tilbrakte torsdagen med, i de kanskje aller mest fantastiske naturomgivelsene verden har å by på.



Og i helga var jeg ute hos fagforbundet mitt Handel og Kontor på sommerkonferanse sammen med 70 andre humørfylte, fagorganiserte ungdommer, som ga meg ei heidundranes helg :) Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bilder, men om noen av dere som var der har, så send dem til meg! mali@su.no


Så det var forklaringa på litt sjelden bloggoppdatering... Men det får så være, sommeren er til for å nytes, sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar