mandag 14. juni 2010

Kjøpe, kjøpe, kjøpe

Nå flytter jeg snart ut av hovedstaden for godt, men først bruker jeg sommeren til å gå litt rundt og titte på det byen har å by på av street art.

Denne fant jeg i shoppingpassasjen mellom Torggata og Storgata. Det passa bra. Når man spaserer rundt i Oslo er det ganske slitsomt hvordan reklametårnene og reklamestativene tvinger seg på deg fra alle kanter, for ikke å snakke om de reklameoverdragne bussene og trikkene. Det finnes ikke grenser for hva jeg bør kjøpe, hvor tynn jeg bør være eller hvilke behov jeg ikke ante at jeg hadde... Gleder meg til sørlandsfrihet med svaberg og tresnekker uten billboards og reklameflagg =)

Litt street art håper jeg imidlertid å støte på også på sørlandet. For de av dere som er med i SU: I disse dager dumper et rykende ferskt nummer av Kraftverk ned i postkassa di! Med artikkel om street art og mye anna moro du kan slappe av i sola med =) Helt gratis.

2 kommentarer:

  1. Er mye arti å lese og se på offentlige vegger. Jeg synes også det står mye morro, på do. Mye av det er jo bare piss og fylleting, men hender det er noen gullkorn innimellom, har postet noen på min blogg, håper du vil sjekke den ut :-)

    SvarSlett
  2. Noen kan bli forvirret, men heldigvis finnes det visjonære ledere som vi kan lytte til for gode råd:

    "Finansminister Kristin Halvorsen (SV) ber folk shoppe i vei for å redde norsk økonomi."

    Men Mali bryr seg ikke om norske arbeidsfolks arbeidsplasser.

    SvarSlett